Ja a la venda les entrades de la Supercopa d’Espanya

NOTÍCIES 12 de des. 2019 - Confederació Mundial de Penyes

Les penyes podran comprar les entrades per la semifinal i per la possible final en cas de victòria, a través del portal de tràmits online fins al 19 de desembre

Ja estan disponibles les entrades per a la semifinal de la Supercopa d’Espanya destinades a les penyes barcelonistes. Per poder assistir a l’Estadi King Abdullah a l’Aràbia Saudita el 9 de gener de 2020, les penyes podran sol·licitar i comprar les seves entrades exclusivament a través del portal de tràmits online fins al 19 de desembre a les 19 hores.

Les entrades s’han posat a disposició en format de “paquet d’entrades”, així que les penyes interessades hauran d’adquirir conjuntament l’entrada de la semifinal que es disputarà el 9 de gener contra l’Atlètic de Madrid, com la de la possible final. En cas de victòria i conseqüent classificació, l’entrada de la final ja és vàlida i estarà situada a la mateixa localitat; però en cas que el Barça no es classifiqui per disputar la final, el Club reemborsarà íntegrament l’import corresponent a aquesta entrada.

Per aquestes entrades no es determinarà una quota per penya, sinó que cada penya podrà demanar les entrades que vulgui fins a exhaurir existències. Mitjançant la sol·licitud amb el número d’entrades de cada penya, es farà una assignació directa, selecció dels penyistes assistents i s’efectuarà el posterior pagament. És a dir, un cop validades les entrades no es poden declinar i s’hauran de comprar totes les de la petició.

Segons el que ha establert la Reial Federació Espanyola de Futbol (RFEF), el rang de preus varia entre els 18 i els 84 euros. Concretament, els preus i les ubicacions de les localitats disponibles són les següents:

• CAT 1 LOW: Semifinal 36,09€ i Final 84,21
  • CAT 1 UPPER: Semifinal 24,06€ i Final 60,15
  • CAT 2 LOW: Semifinal 24,06€ i Final 48,12
  • CAT 2 UPPER: Semifinal 18,04€ i Final 36,09

Recollida d’entrades

La recollida de les entrades serà a l’Aràbia Saudita, a la ubicació i els horaris que el Club determini a tals efectes en les comunicacions posteriors corresponents. Les entrades no es podran recollir a cap altre lloc diferent al designat, ni fer-ho fora dels terminis marcats pel Club. Les entrades són nominals, és per això que el penyista l’haurà de recollir personalment, amb el carnet de penyista vigent, el seu DNI o passaport.

Capacitat per a 60.000 espectadors

El King Abdullah Sports City, també anomenat The Shining Jewel, és un estadi de només 5 anys d’antiguitat ubicat a la ciutat de Jiddah (Aràbia Saudita) amb una capacitat de 60.000 espectadors.