El Consell de Penyes de la Confederació celebra el Nadal amb el FC Barcelona

Notícies 22 des. 2018 - CMP

Ambdues entitats es van reunir en una jornada de treball abans del FC Barcelona - Celta

Com és tradició per aquestes dates, el Consell de Penyes va celebrar el seu últim plenari de l’any amb totes les Federacions de Penyes representades. Encapçalats pel president de la Confederació Mundial de Penyes, Antoni Guil, l’Auditori 1899 del Camp Nou va ser testimoni d’una nova jornada de treball a través de les diferents Comissions i el posterior plenari de tot el Consell de Penyes.

Els representants de la Confederació van rebre la visita del vicepresident primer Jordi Cardoner i del directiu Pau Vilanova, que van participar en la recta final de la sessió plenària. Ambdues entitats van compartir un espai de diàleg per continuar treballant plegats en pro del moviment de penyes.

Abans del tradicional dinar de Nadal i del partit del primer equip davant el Celta de Vigo, els directius de la Confederació i del FC Barcelona es van desitjar les bones festes i una bona entrada d’any 2019.