La PB Solsona i Comarca engega una campanya de donació de sang

Germán Parga

NOTÍCIES 06 d’ag. 2020 - Confederació Mundial de Penyes

Les donacions tindran lloc el 14 d’agost sota la coordinació del Banc de Sang i Teixits

La Penya Barcelonista Solsona i Comarca, pertanyent a la Federació de Penyes Barcelonistes de Ponent Nord, ha organitzat una campanya extraordinària de Donació de Sang a la seva ciutat, Solsona, i anima tots els penyistes, socis, i habitants en general de la regió a participar-hi. Les donacions es realitzaran el proper divendres 14 d'agost, de 10 a 14h i de 17 a 21h, a la Sala Polivalent de la localitat. El procediment seguirà totes les mesures sanitàries, cosa que inclou el requisit de demanar cita prèvia a través de les webs donarsang.gencat.cat o donantsdesang.cat. Entre tots els donants, la PB Solsona i Comarca sortejarà una samarreta oficial del FC Barcelona de la temporada 20/21.

És el segon any consecutiu que la PB Solsona i Comarca organitza aquesta campanya de donació de sang, en col·laboració amb el Banc de Sang i Teixits i l’Ajuntament de Solsona. Enguany, però, la iniciativa pren una especial importància degut a la delicada situació que viuen les reserves de sang durant els últims mesos. Precisament, la col·laboració amb el Banc de Sang i Teixits va ser un dels principals impulsos de la Confederació Mundial de Penyes durant l’etapa de confinament degut a la Covid-19.