Creixen les ajudes a la Creu Roja per a la població més necessitada

La Creu Roja rebent el material sanitari. // Federació del Barcelonès Oest

NOTÍCIES 21 d’oct. 2020 - Confederació Mundial de Penyes

Diverses Federacions han fet donacions a Barcelona, Tarragona, L'Hospitalet de Llobregat i Castelldefels

Des de l'inici de la pandèmia de la Covid-19, la col·laboració amb la Creu Roja s'ha convertit en una de les grans vies de solidaritat per part de les penyes barcelonistes. El volum d'aportacions va ser especialment alt durant el confinament, però veient la pressió que l'entitat humanitària està experimentant a dia d’avui, amb cada vegada més peticions d'ajuda per part de la població més necessitada, la reacció del moviment no s'ha fet esperar.

Un dels exemples més recents és la Federació de Penyes del Barcelonès Oest, que davant el creixent risc de rebrot a Barcelona i la seva àrea metropolitana, ha volgut aportar el seu granet de sorra amb la donació de material sanitari. En concret, la federació presidida per Salvador Balsells ha lliurat avui 5.000 mascaretes i 3.000 tovalloletes desinfectants a la Creu Roja de Barcelona, la qual cosa se suma a les 3.000 mascaretes i 1.000 tovalloletes donades a la Creu Roja de L'Hospitalet de Llobregat a principis d'aquest mes.

D'altra banda, la Federació de Penyes Barcelonistes de Tarragona Nord també va voler contribuir a l'important comès que l'entitat humanitària està duent a terme en el seu territori. Amb el seu president Josep Borrull al capdavant, aquesta federació ha aportat 2.000 euros perquè la Creu Roja de Tarragona els destini als seus programes socials, amb els quals ajuda a milers de famílies que viuen a la província tarragonina.

Una altra col·laboració que s'ha materialitzat recentment és la de la PB La Pulga de Castelldefels, de la Federació del Baix Llobregat. En aquest cas, la penya ha realitzat una donació de 400 euros a la Creu Roja de la seva localitat.