Convocat el VI Certamen Literari de la PB Foment Martinenc

PB Foment Martinenc

NOTÍCIES 30 d’oct. 2020 - Confederació Mundial de Penyes

La penya repartirà un total de 400 euros en premis, amb una nova categoria al millor relat escrit per un o una penyista que serà premiada amb 50 euros

La Penya Blaugrana Foment Martinenc ha posat en marxa la convocatòria del VI Certamen Literari de Relats del Barça, una de les iniciatives més populars d'aquesta històrica entitat, la segona més longeva de tot el moviment de penyes barcelonistes, que forma part de la Federació de Penyes del Barcelonès Est. Un any més, el concurs va dirigit a tots aquells i aquelles penyistes, o qualsevol seguidor o seguidora barcelonista, que tingui dots literàries i s'atreveixi a demostrar-les amb un relat curt.

El certamen accepta textos d'un màxim de tres folis d'extensió que poden estar escrits en català o castellà. Com sempre, el gènere i la temàtica de les històries és lliure, però amb la particularitat que incloguin sempre algun vincle relacionat, d'una manera o altra, amb l'FC Barcelona. Els participants, que hauran de signar amb un pseudònim, poden presentar els seus relats fins el pròxim 31 de gener de 2021, data límit d'inscripció. Els guanyadors es coneixeran el mes de març. Els detalls i bases completes del concurs es poden consultar en les xarxes socials de la PB Foment Martinenc.

En aquesta VI edició, el Certamen Literari de Relats del Barça repartirà un total de 400 euros en premis, amb un primer premi de 200 euros, un segon de 100 euros i un tercer de 50 euros. Els altres 50 euros corresponen a la principal novetat que el concurs presenta enguany: un premi paral·lel per al millor relat escrit per un o una penyista, sempre que aquest no s'hagi proclamat guanyador absolut. Recentment, aquest certamen literari de la PB Foment Martinenc ha guanyat en prestigi amb la participació d'alguns periodistes esportius i altres noms relacionats amb el món de la cultura i la comunicació, però continua valorant especialment la participació de qualsevol barcelonista amb ganes d'escriure.