La Confederació inicia una ronda de trobades amb els precandidats a la presidència del FC Barcelona

El Consell de Penyes al 40è Congrés Mundial de Penyes. / Marc Guillen

NOTÍCIES 06 de nov. 2020 - Confederació Mundial de Penyes

L’entitat, que compta amb entre un 10 i un 12% de socis entre els seus més de 170.000 penyistes, vol conèixer els projectes dels precandidats i trobar punts en comú per a treballar de forma conjunta

Arran de la propera convocatòria d’eleccions a la presidència del FC Barcelona, la Confederació Mundial de Penyes, entitat que engloba i impulsa el moviment de penyes a nivell global, ha programat una sèrie de reunions amb tots els precandidats que ja han fet pública la seva participació als comicis. Les trobades comptaran amb la presència del president de la Confederació, Antoni Guil, així com de la resta de presidents de les 30 Federacions de penyes del FC Barcelona i de representants de l’Agrupació de Futbol de Clubs i Penyes del FC Barcelona i de la Grada d’Animació. Tots ells conceben aquestes reunions com un punt de partida per a posar en comú els projectes de totes les parts.

D’aquesta manera, la Confederació pretén amb aquestes reunions escoltar el projecte del Club que defensa cadascuna de les precandidatures, amb especial focus a l’Àrea Social, però sense deixar de banda el projecte esportiu, econòmic o patrimonial. La Confederació, que compta amb entre un 10 i un 12% de socis del Club entre els seus 170.000 penyistes, també explicarà als precandidats a la presidència la seva situació actual –enguany ha celebrat el cinquè aniversari de la seva creació–, així com els seus plans de futur projectats en el període del proper mandat (2021-2026).

Des de l’inici d’aquest procés preelectoral, la Confederació ha subratllat la seva condició de moviment plural. És per això que la organització va expressar des del primer moment el seu compromís d’escoltar totes les precandidatures i conèixer els seus projectes, així com la seva plena voluntat de sumar amb totes elles.