La Confederació posa en marxa la seva Seu Electrònica

La nova Seu Electrònica, a punt. / Confederació Mundial de Penyes

NOTÍCIES 10 de març 2021 - Confederació Mundial de Penyes

Permetrà gestionar de manera més eficient el cens de penyistes i oferir avantatges directes als membres del moviment

La Confederació Mundial de Penyes acaba d’estrenar un nou portal de gestió per als penyistes oficials del FC Barcelona: la seva Seu Electrònica. Aquest nou web surt de la necessitat de les entitats barcelonistes de fer un pas més en la digitalització i modernització del moviment de penyes, adaptant-lo a la realitat actual.

El 2013, amb la realització del primer cens de penyistes, ja es va fer un gran avanç amb el coneixement de l’abast del moviment de penyes, identificant així quants penyistes oficials del Barça hi ha i on són. La posada en marxa de l’OAP Online també va permetre a les entitats barcelonistes fer moltes gestions de caire administratiu sense necessitat d’anar presencialment a l’Oficina d’Atenció a les Penyes. El 2021, amb la Seu Electrònica, es posa el focus tant en les penyes com en els penyistes oficials.

La nova Seu Electrònica permetrà als penyistes gestionar directament les seves dades des del portal i aconseguir així la seva Identitat Digital, la qual els proporcionarà avantatges exclusius pel col·lectiu, a més dels que ja atorga el Carnet de Penyista. Aquesta identitat digital està composada per un nom d’usuari i una contrasenya.

Per a les penyes, significarà tenir la possibilitat d'aconseguir nous penyistes des de l'àmbit digital i no només desplaçant-se a la seu de la penya, però continuarà sent la pròpia entitat la que conservi el control dels mateixos, validant o no la seva pertinença a l'associació blaugrana. A més, en una segona fase, permetrà que tant aquesta com la pròpia Federació a la que pertany, la Confederació Mundial de Penyes o el FC Barcelona es puguin comunicar amb l’usuari final (penyista) i fer-li arribar informacions que poden ser del seu interès, com ara activitats que es posin en marxa o ofertes i promocions exclusives.

Una eina intuïtiva i de fàcil gestió

La Seu Electrònica és una plataforma molt intuïtiva i de fàcil gestió. Cada penyista s’haurà de registrar de manera individual a la mateixa, i serà el president o els membres de la seva junta directiva amb rol d’administrador els qui validin que hi pertany. Una vegada registrat, comptarà amb un nom d’usuari i contrasenya (Identitat Digital), amb els que podrà gaudir d’avantatges exclusius d’aquest entorn.

Per a facilitar la introducció de les dades, amb el Carnet de Penyista de 2021 cada penyista rebrà un codi de registre. Introduint-lo juntament amb el codi de la penya a la que pertany, la Seu Electrònica localitzarà a l’usuari i ja el vincularà directament a la seva penya. En cas que no es disposi d’aquest codi, l’usuari es pot registrar introduint les seves dades i a continuació indicant a quina penya vol ser vinculat. Serà el president, o un dels altres administradors de l’entitat, el qui validi la seva pertinença.

El cens de penyistes, disponible complet per a la penya

Amb la posada en marxa d’aquest nou web de gestió, la penya podrà visualitzar el seu cens complet, tal i com estava a l’OAP Online, gràcies a la migració automàtica de les dades. A partir d’aquests moments, aquest serà l'únic cens vàlid i servirà per a l'elaboració del carnet de penyista i per fer el  còmput per al repartiment d’entrades, entre d’altres. Així, ja no caldrà que la penya introdueixi les dades dels seus penyistes (seran ells mateixos els responsables), però sí que validarà la seva pertinença a la mateixa o la seva baixa. Les persones habilitades per fer aquestes gestions seran el president, els vicepresidents, el tresorer i el secretari.