La Confederació Mundial de Penyes reforça el seu vincle amb el FC Barcelona

Germán Parga

NOTÍCIES 13 de maig 2019 - Confederació Mundial de Penyes

Les dues entitats han signat un nou conveni que regula les seves relacions

El FC Barcelona i la Confederació Mundial de Penyes, representats per part del Club pel president del FC Barcelona, Josep Maria Bartomeu; el Vicepresident Primer del FC Barcelona i de la Fundació Barça, Jordi Cardoner; el directiu i vocal de la Junta Directiva, Pau Vilanova; i el director executiu del FC Barcelona, Òscar Grau; i per Antoni Guil per part de l’entitat penyística, han signat un nou conveni de col·laboració que actualitza els acords als que es va arribar el 23 de maig de 2015, data de signatura del primer conveni.

L’acord és fruit de la complicitat entre ambdues entitats i garanteix l’estabilitat i la sostenibilitat de la Confederació, permetent alhora l’alineació del Moviment de Penyes en l’assoliment dels objectius estratègics del FC Barcelona, recollits en el projecte Penyes segle XXI.

Plans estratègics alineats

La Confederació Mundial de Penyes continua treballant en el Projecte Penyes Segle XXI que té com a objectiu principal contribuir des del territori al creixement del FC Barcelona i a la seva consolidació com a millor Club del món des de la vessant social de l’entitat. És per això pel que, alineat amb el pla estratègic del FC Barcelona, la Confederació aposta per 9 grans projectes fixats també en aquest conveni de col·laboració.

Entre d’altres, aquests projectes tenen com a objectiu la participació dels socis del FC Barcelona en tota una sèrie d’activitats promogudes per la Confederació Mundial de Penyes, des del foment de l’esport de base, fins a activitats de caire cultural o lúdic. També l’impuls de projectes solidaris, en col·laboració amb la Fundació Barça, pretén ser corretja de transmissió dels valors inherents al Club en el territori.

A més a més, l’expansió internacional del moviment de penyes, que se suma al propòsit del FC Barcelona de créixer en mercats estratègics, ha de contribuir a donar a conèixer i arrelar la marca Barça arreu del món.

Altres acords del Conveni

A part de l’impuls del pla estratègic, el nou conveni garanteix la sostenibilitat de l’entitat penyística gràcies als acords entre els patrocinadors principals del FC Barcelona i la Confederació. D’aquesta manera, als actius proporcionats pel Club se sumen als del moviment de penyes, la qual cosa fa guanyar presència al territori als principals patrocinadors.

Per altra banda, el conveni fixa també altres àmbits com ara l’hospitalitat, la col·laboració amb l’Agrupació de Clubs i Penyes de Futbol del FC Barcelona o la cessió de la gestió del carnet de penyista a la Confederació.