La Confederació Mundial de Penyes celebra l’èxit de la jornada electoral

La jornada electoral al Camp Nou, ahir. / FC Barcelona

NOTÍCIES 08 de març 2021 - Confederació Mundial de Penyes

L’entitat felicita Joan Laporta i li trasllada la seva ferma voluntat de treballar al costat del Club per al futur del barcelonisme

La Confederació Mundial de Penyes, entitat que aglutina totes les penyes oficials del FC Barcelona arreu del món, valora molt positivament l’èxit de la jornada electoral celebrada durant el dia d’ahir. L’entitat destaca l’alta participació registrada, així com la bona organització per part del Club, i envia un agraïment especial a totes aquelles sòcies i socis que han acudit a votar malgrat les dificultats que presenta la situació actual de pandèmia.

Un cop completat l’escrutini, la Confederació vol expressar la seva felicitació a Joan Laporta per la seva victòria a les urnes. Tal com ja ha manifestat en tot moment, i així s’havia traslladat a tots els candidats durant la campanya electoral, la Confederació té la ferma voluntat de seguir col·laborant de forma estreta amb el Club i treballar plegats per al futur del barcelonisme.

La Confederació ha demostrat una gran implicació durant tot el procés electoral. En un primer moment, es van organitzar reunions amb totes les candidatures per posar en comú projectes de futur, i durant el període de recollida de signatures es van posar més de 190 locals de federacions i penyes a disposició de tots els aspirants a la presidència. Finalment, en el marc del 41è Congrés Mundial de Penyes, la Confederació va organitzar el primer debat electoral que va comptar amb la presència dels tres candidats oficials.