Comunicat amb motiu de les afectacions pel coronavirus

NOTÍCIES 12 de març 2020 - Confederació Mundial de Penyes

Es recomana a totes les entitats que també suspenguin les seves activitats programades per a les properes setmanes

Davant de la crisi sanitària provocada per la transmissió del coronavirus, i amb l’objectiu de preservar la protecció i la integritat de socis, penyistes i aficionats, la Confederació Mundial de Penyes suspèn tots els seus actes i activitats (conferències, tornejos esportius, jornades formatives i activitats infantils). D’altra banda, la Confederació també informa que en tot moment garantirà l’atenció presencial, telefònica o telemàtica a totes les federacions i penyes. En aquest sentit, l’organització promou el teletreball entre tots els empleats que puguin treballar en remot, i també flexibilitza l’horari per aquells que s’hagin de desplaçar a treballar a les seves oficines, ja sigui de forma puntual o regular.

De la mateixa manera, la Confederació Mundial de Penyes del FC Barcelona recomana, juntament amb el FC Barcelona, que totes les entitats que formen part del col·lectiu de Penyes procedeixin a la suspensió de totes aquelles activitats que tinguin programades durant les properes setmanes.

La represa de la normalitat de l’activitat, així com la definició de possibles noves dates per a les activitats ajornades, es valorarà en funció de l’evolució de la contingència sanitària per la què estem passant en aquests moments. En tot moment, la Confederació advoca per atendre i seguir les indicacions i recomanacions per part de les autoritats sanitàries competents.