Comunicat amb motiu de la sentència del Tribunal Suprem

NOTÍCIES 14 d’oct. 2019 - Confederació Mundial de Penyes

La Confederació Mundial de Penyes del FC Barcelona vol expressar la seva entera concordança amb el comunicat publicat aquest mateix matí pel FC Barcelona, un cop publicada la sentència condemnatòria dictada pel Tribunal Suprem contra els representants cívics i polítics catalans.

D’aquesta manera, la Confederació manifesta, des de la defensa a la llibertat d’expressió i del dret a decidir, que les penes de presó no han estat, ni són, la solució per a aquest conflicte, i defensa el diàleg i la negociació política com a úniques vies de resolució de la situació que actualment viu Catalunya.

Així mateix, la Confederació vol enviar tot el seu suport i ànim a les famílies de les persones que han estat condemnades, amb el desig que aquesta situació es reverteixi el més aviat possible.