Comunicat de la Confederació Mundial de Penyes

NOTÍCIES 19 d’ag. 2020 - Confederació Mundial de Penyes

Un cop celebrada la reunió de Junta Directiva del FC Barcelona, i en relació als acords adoptats per l’excepcionalitat de la situació, la Confederació Mundial de Penyes vol llançar un missatge d’unitat i de respecte per la diversitat d’opinions dins del moviment de penyes i del barcelonisme en general; opinions que, fetes des del nostre profund sentiment culer però també des del seny i la reflexió, enriqueixen el debat i fan del FC Barcelona un Club plenament democràtic, participatiu i plural.

La greu crisi esportiva i econòmica en la qual ens trobem, en el marc d’una emergència sanitària i social sense precedents provocada per la pandèmia de la Covid-19, exigeix que tot el barcelonisme esmerci els esforços necessaris que han de permetre fer una transició, des d’avui fins a la convocatòria i elecció de la nova presidència del nostre Club, en què se superin les diferències i l’incontestable desencís que sentim.

La Confederació confia que, després de fer una reflexió honesta i responsable, s’hagi escollit l’opció més viable dins del calendari per afrontar les dificultats i els reptes extraordinaris que tenim per endavant. I en aquest camí hi serem, amb tota la nostra predisposició i col·laboració per sumar forces i cercar el consens de tot el barcelonisme que ens permeti reeixir en tots els àmbits.

La Confederació Mundial de Penyes, que integra un ampli sector de sòcies i socis del FC Barcelona i penyistes d’arreu del món, defensa amb fermesa la idea que el futur del nostre Club serà fruit del consens, de la superació de les diferències, de la sinergia i de la unitat de tot el barcelonisme, i treballarem per a fer-ho possible.