Comunicat amb motiu de l’absolució de Sandro Rosell

NOTÍCIES 24 d’abr. 2019 - Confederació Mundial de Penyes

Amb motiu de l’absolució de l’expresident del FC Barcelona, Sandro Rosell, “la Confederació Mundial de Penyes vol fer-li arribar en nom de tot el moviment, la profunda satisfacció per la seva absolució i la de totes les persones encausades, així com tot el nostre afecte cap a ell i la seva família”, ha afirmat Antoni Guil, president de l’entitat.

“A més i sense perjudici de la nostra confiança i respecte cap a la justícia, volem mostrar la nostra profunda indignació per l’arbitrarietat i l’obstinació en el manteniment de la mesura cautelar de presó provisional, en aquest cas i que es pot fer extensiva a altres casos. La privació de llibertat que Sandro Rosell ha patit no és rescabalable de cap manera i l’absolució posa en evidència la innecessarietat de la mesura imposada i injustament mantinguda durant quasi dos anys”, ha explicat Guil.

En aquest sentit, la Confederació Mundial de Penyes ja va fer arribar a Sandro Rosell el seu recolzament a finals de la temporada passada, amb motiu de la final de Copa a Madrid, en què, Antoni Guil, en representació de l’entitat, va visitar a l’expresident a la presó de Soto del Real.