Comunicat amb motiu de l'ajornament del Congrés Mundial de Penyes

NOTÍCIES 15 de gen. 2021 - Confederació Mundial de Penyes

Arran de la comunicació del FC Barcelona quant a l’ajornament de les Eleccions previstes pel dia 24 de gener, la Confederació Mundial de Penyes del FC Barcelona ha decidit ajornar la celebració del 41è Congrés Mundial de Penyes, que tenia previst realitzar de manera telemàtica el pròxim 17 de gener i que incorporava un debat electoral amb els candidats.

El Consell de Penyes, màxim òrgan de decisió de l’entitat entre Congressos, ha pres aquesta decisió per tal de mantenir el mateix criteri que emparava la convocatòria ajornada. Així, garanteix la celebració del debat electoral previst a la segona part de l’esdeveniment quan aquest es pugui realitzar, amb el benentès que les condicions tan excepcionals derivades de les restriccions ocasionades per la Covid-19 de ben segur afectaran també a la campanya electoral. El debat s’emmarcava dins d’una sèrie d’actes que s’han anat desenvolupant per part de Federacions i Penyes amb la intenció de fer arribar el missatge de tots els candidats a les sòcies, socis i penyistes del FC Barcelona.

La Confederació Mundial de Penyes espera reprendre aquest esdeveniment una vegada es pugui garantir la normal celebració del procés electoral i es fixi la nova data de les eleccions.