Compromís dels candidats amb el projecte Penyes s.XXI

Els candidats a les eleccions del FC Barcelona. / Germán Parga

NOTÍCIES 02 de març 2021 - Confederació Mundial de Penyes

Joan Laporta, Toni Freixa i Víctor Font han signat el document de compromís amb el projecte que marca les línies estratègiques de futur per al període 2021-2026

Durant la setmana prèvia a la seva participació al 41è Congrés Mundial de Penyes, on van protagonitzar el primer debat electoral amb la presència de tots tres, els candidats a la presidència del FC Barcelona van expressar el seu acord signant el document de compromís amb el projecte Penyes segle XXI 2021-2026. D’aquesta manera, tant Joan Laporta, com Toni Freixa, com Víctor Font han manifestat que, en cas de ser escollits com a president, treballaran al costat de la Confederació Mundial de Penyes per a desenvolupar les línies estratègiques de futur per al moviment de penyes durant el seu mandat. Les respectives signatures dels candidats van comptar amb la presència d’Antoni Guil, president de la Confederació Mundial de Penyes.

De la mateixa manera, la Confederació Mundial de Penyes expressa en aquest document el seu compromís de contribuir a l’estabilitat, sostenibilitat i projecció de futur del FC Barcelona, amb un paper rellevant d’interlocució entre les sòcies i socis i el Club, ja que les penyes representen entre el 10 i el 15% de la seva massa social. A tot això s’hi suma el compromís de donar suport, sempre i a tot arreu, als equips professionals i no professionals del FC Barcelona.

Projecte Penyes segle XXI 2021-2026

La Confederació Mundial de Penyes ha concebut l’etapa 2021-2026 del seu projecte Penyes segle XXI amb l’objectiu primordial de situar el penyista i la penya al centre de la seva acció. Es busca una relació més directa i efectiva amb ells, enfortint la seva posició i perseguint així una major sostenibilitat de les penyes. Una de les eines per a aconseguir-ho és la creació de la Identitat Digital del penyista, que ja s’ha començat a desplegar i amb la qual la Confederació mantindrà un contacte més pròxim amb penyes i penyistes. Al mateix temps, aquests podran accedir a més avantatges exclusius i realitzar tràmits online de forma més àgil.

D’altra banda, la Confederació seguirà apostant per la internacionalització del moviment de penyes, subratllant la seva condició d’ambaixades blaugrana arreu del món. També es buscarà, amb la col·laboració de les 30 Federacions territorials, una major dinamització de totes les penyes, així com l’apropament als més joves i la cerca de sinergies amb les sòcies i socis del FC Barcelona.