La Fed. Castilla y León prepara un gran recapte d’aliments per al seu Dia Anual Solidari

PB Albense

NOTÍCIES 23 de set. 2020 - Confederació Mundial de Penyes

Els aliments es recolliran el 6 de desembre a les seus de les 41 penyes castellanolleoneses i es destinaran al Banc dels Aliments de Castella i Lleó

Assegurar la provisió d'aliments bàsics a les persones més vulnerables de la regió: aquest és el gran objectiu del Dia Anual Solidari de la Federación de Peñas de Castilla y León, que acaba de ser aprovat i presentat per la seva junta directiva. La iniciativa es durà a terme el diumenge 6 de desembre i implicarà a totes i cadascuna de les 41 penyes oficials de la federació castellanolleonesa, que obriran les seves seus per a recollir aliments bàsics durant tot aquest dia. Totes les aportacions seran lliurades al Banc d'Aliments de Castella i Lleó, que posteriorment les repartirà a les persones més necessitades.

La creació d'aquest Dia Anual Solidari per part de la Federación de Castilla y León arriba com a resposta a les conseqüències particularment dures que la pandèmia de la Covid-19 està provocant a nivell social i econòmic. D’aquesta manera, tant la Federació com totes les penyes que la conformen volen continuar contribuint a millorar la qualitat de vida d’aquelles persones que estan patint aquesta situació de forma més severa.

Ajuda constant al Banc dels Aliments

Aquesta acció a Castella i Lleó se suma a l'estreta relació que uneix el moviment de penyes barcelonistes amb els Bancs dels Aliments, consolidada gràcies les recollides durant les Jornades del Soci Solidari, i especialment intensa durant els últims mesos. Sense anar més lluny, en el transcurs del confinament la Confederació Mundial de Penyes va iniciar una campanya d'ajuda amb una aportació de 700 quilos d'aliments per a nens, a la qual es van sumar diverses federacions i penyes per tot el territori. En total, es van superar els 3.000 quilos d'aliments i els 30.000 euros en aportacions econòmiques.