Recull el teu Carnet de Penyista 2021 i gaudeix d'avantatges exclusius

Confederació Mundial de Penyes

NOTÍCIES 03 de març 2021 - Confederació Mundial de Penyes

Com a novetat, el carnet vincularà al penyista amb la nova Seu Electrònica de la Confederació Mundial de Penyes, un portal de gestió per als penyistes oficials del FC Barcelona

Ja està arribant a les seus de les penyes barcelonistes oficials el Carnet de Penyista de 2021. Aquest document expedit per la Confederació Mundial de Penyes vincula el penyista amb el FC Barcelona i la seva massa social, l’acredita com a soci de la seva penya i permet que gaudeixi d’una sèrie d’avantatges de manera totalment exclusiva.

Com a novetat d’enguany, el carnet vincula al penyista amb la nova Seu Electrònica de la Confederació Mundial de Penyes, que ja està disponible. Es tracta del nou portal de gestió per als penyistes oficials del FC Barcelona, que sorgeix de la necessitat de fer un pas més en la digitalització i modernització del moviment de penyes, adaptant-lo a la realitat actual.

De fet, cada penyista tindrà a la seu de la seva penya una carta personal i individualitzada amb el carnet, on hi apareixerà també un codi únic de registre. Amb la introducció d’aquest al portal de la Seu Electrònica i la clau de la penya a la que pertany, que també es podrà trobar a la mateixa carta, la plataforma localitzarà a l’usuari, introduirà les seves dades i ja el vincularà directament a la seva penya donant-lo d’alta a la Seu. Tots els penyistes que facin aquesta gestió abans del 30 de juny rebran un descompte del 50% en la quota del seu carnet. Tota la informació sobre què és la Seu Electrònica, com funciona i com fer correctament els passos de registre, es publicarà detalladament en els següents dies.

Tot un munt d’avantatges!

Com a penyista oficial pots accedir als espais del Club, obtenir entrades del Museu FC Barcelona amb un 25% de descompte, beneficiar-te de preus únics per a penyistes als FC Barcelona Desplaçaments o comprar el merchandising oficial a la Megastore del Barça amb un 20% de descompte els dies del Congrés Mundial de Penyes i d’un 5% durant tot l’any.

El carnet també facilita el recolzament dels penyistes a tots els equips del Barça un cop sigui possible l’assistència de públic als estadis. Mostrant el carnet de penyista, el localitzador i el DNI pots recollir les teves entrades per animar al primer equip a les taquilles de l’Estadi. De la mateixa manera que pots recollir invitacions per accedir gratuïtament als partits del Barça Femení, el Barça B i el Juvenil A a les taquilles de l’Estadi Johan Cruyff dues hores abans del partit. Pel que fa a les graderies del Palau Blaugrana, presentant el carnet podràs obtenir invitacions pels partits de les seccions professionals de futbol sala, handbol i hoquei, exceptuant els matxs de certes categories on gaudiràs d’un 50% de descompte sobre el preu de l’entrada.

El carnet de penyista, que ha sigut una de les reivindicacions més demandades del moviment i va entrar en vigor el 2013, també permet fer penya i fer Barça al territori, aprofitant els avantatges i assistint a les activitats organitzades tant per la Confederació com per les Federacions Territorials, siguin presencials o telemàtiques.

2020: Validesa fins al 31 de març

El carnet de penyista del 2020, que ha sigut gratuït per a tots els penyistes oficials com a deferència per a intentar pal·liar els afectes provocats per la crisi sanitària de la Covid-19 a tot el món, només serà vàlid fins al pròxim 31 de març. A partir de l’1 d’abril, la seva validesa haurà caducat i només s’admetrà el carnet de penyista del 2021 en tots els àmbits.