S’apliquen canvis al formulari de sol·licitud de pàrquing d’autocars al Camp Nou per raons de seguretat

NOTÍCIES 07 de nov. 2019 - Confederació Mundial de Penyes

Les penyes disposaran fins la nit abans del partit per fer modificacions en la informació del document

Fins ara, les penyes barcelonistes oficials que volien disposar d’una plaça d’aparcament d’autocar al Camp Nou els dies de partit omplien el formulari que va entrar en vigència la temporada anterior. Ara, per raons de mobilitat determinades pels cossos de seguretat i que no depenen del FC Barcelona, s’han aplicat una sèrie de canvis al formulari.

Qui ha de demanar plaça a través del formulari?

Aquest procés manté el mateix funcionament que fins ara, però a mode de recordatori: absolutament totes les penyes oficials sense excepció que vulguin accedir i aparcar l’autocar a les instal·lacions del Camp Nou han de demanar plaça a través del formulari. Així, tant les penyes que disposen d’un passi de temporada com aquelles que volen demanar pàrquing per a una jornada en concret, hauran de fer-ho a través del formulari.

Si només volen demanar pàrquing per una jornada concreta, les penyes hauran de:

• Emplenar el formulari online en què es demanaran detalls personals i logístics.
  • Enviarlo i, en cas d’haver demanat una invitació per al xofer, rebran el localitzador al seu correu electrònic.
  • Imprimir el passi del pàrquing en format A4, en color i utilitzant ambdues cares del full.

Si ja disposen del passi de temporada, les penyes hauran de:

• Emplenar el formulari online en què es demanaran detalls personals i logístics, i enviar-lo.
  • No cal que aquestes penyes l’imprimeixin perquè ja disposen del seu passi, simplement és necessari que comuniquin que volen assistir al partit en qüestió a través del formulari per raons logístiques i de planificació de l’espai.

Quins canvis s’han aplicat?

1. A partir d’ara s’han previst i aplicat alguns canvis per poder simplificar els tràmits i dotar a les penyes de més temps per presentar tota la informació detallada i el més actualitzada possible. Aquestes modificacions no permetran donar d’alta a un nou autobús, però sí fer canvis a les dades ja proporcionades o bé afegir noves dades en aquest mateix sentit.
  2. De totes maneres, i tot i tenir en compte aquestes millores previstes, és important que per facilitar l’accés a les instal·lacions del Camp Nou, els autocars segueixin accedint-hi ben identificats fent constar en un lloc gran i visible el nom de la penya.
  3. S’ha de proporcionar a través del formulari i sense excepció un telèfon de contacte per a poder localitzar el xofer. Concretament, aquest punt ha estat exigit pels cossos de seguretat per raons de mobilitat. És necessari que els agents puguin garantir la circulació dels vehicles al recinte en tot moment i tenir identificat el contacte de cadascun d’ells per motius de precaució.

En cas que alguna penya no hagi complert tots els requisits, no se’l permetrà estacionar a les instal·lacions blaugranes o la ubicació cedida per a poder aparcar. D’altra banda, el formulari també contemplarà la comprovació de les dades personals introduïdes, com per exemple el DNI, l’e-mail o el telèfon mòbil del xofer.

Quan ho han de demanar?

El termini per fer la petició de pàrquing s’acaba fins a tres dies abans del partit, a les 23:55 hores. Tot i així, s’acceptaran modificacions al formulari fins la nit abans del dia del partit, a les 23:55 hores. Durant aquests dies de marge, no es podran fer noves sol·licituds ni donar d’alta a un nou autobús, però sí modificar o ampliar les dades de les peticions ja realitzades, com per exemple el nom del xofer, el seu número de telèfon de contacte o la matrícula del vehicle.