El Barça B sent l’escalf dels penyistes dins i fora del camp

L'entrenador i el president del Barça B, García Pimienta i Jordi Casals, van rebre a les penyes extremenyes. / FC Barcelona B

NOTÍCIES 17 de maig 2021 - Confederació Mundial de Penyes

García Pimienta va encapçalar dissabte una recepció amb l’equip i diversos representants de les penyes d’Extremadura

El Barça B es va quedar ahir a les portes de la final dels Play-Offs d’ascens a Segona Divisió, en perdre davant de l’UCAM Murcia als penals en un Estadio Municipal Vicente Sainz ple de penyistes blaugranes animant a l’equip. Fins a les instal·lacions de Don Benito es van desplaçar gairebé 600 penyistes que van donar suport als de García Pimienta fent arribar als jugadors el seu escalf fins a l’últim segon.

Amb la mirada fixa al partit, dissabte a la tarda es va realitzar una petita recepció amb els representants del filial blaugrana, encapçalada per l’entrenador de l’equip, Francisco Javier García Pimienta, i el Sr. Jordi Casals, president del FC Barcelona B. Per part del moviment de penyes, hi havia entre els presents el president de la Federación de Peñas de Extremadura, Miguel Ángel Cruz; a més d’altres representants de les penyes extremenyes, la presència dels quals es va haver de reduir per a complir estrictament amb els protocols sanitaris vigents.

El màxim representant de les penyes a la zona va agrair enormement la trobada, ja que els va fer recordar totes aquelles recepcions que es feien constantment abans de la pandèmia on l’equip solia agafar forces de l’afició amb el contacte personal.

Quant als assistents a la semifinal, en total van anar fins al camp 35 penyes d’Extremadura, així com quatre d’Andalusia i fins i tot alguna de Madrid i Castella-la Manxa. Per proximitat, la penya local va ser la que més assistents va tenir amb 170 penyistes a les grades, seguida de lluny per la PB Villanueva de la Serena amb 60 i la PB Miajadas 20 de Mayo amb gairebé 40 penyistes.