Aprofita els avantatges del carnet de penyista 2020

NOTÍCIES 02 de març 2020 - Confederació Mundial de Penyes

Per primer cop pots gaudir de l’oferta de Vueling, patrocinador exclusiu de la Confederació

Ja està arribant a les seus de les penyes barcelonistes oficials el carnet de penyista del 2020. Aquest document de la Confederació Mundial de Penyes vincula al penyista amb el FC Barcelona i la seva massa social, l’acredita com a soci de la seva penya i permet que gaudeixi d’una sèrie d’avantatges de manera totalment exclusiva.

Per exemple, com a penyista oficial pots accedir als espais del Club, obtenir entrades del Museu FC Barcelona amb un 25% de descompte, beneficiar-te de preus exclusius per a penyistes als FC Barcelona Desplaçaments o comprar el merchandising oficial a la Megastore del Barça amb un 20% de descompte els dies del Congrés Mundial de Penyes i d’un 5% durant tot l’any. Per primer cop aquesta temporada, i gràcies a l’acord de patrocini entre la Confederació i l’aerolínia Vueling, cada penyista gaudeix de 10 euros de descompte per viatjar amb la companyia. L’únic que ha de fer és consultar el codi promocional de la seva penya en concret i consultar les condicions de l’oferta que trobarà penjades al registre documental del portal de tràmits online.

Suport a tots els equips

Així mateix, el carnet facilita el recolzament dels penyistes a tots els equips del Barça, ja que mostrant el carnet de penyista, el localitzador i el DNI pots recollir les teves entrades per animar al primer equip a les taquilles de l’Estadi. De la mateixa manera que pots recollir invitacions per accedir gratuïtament als partits del Barça Femení, el Barça B i el Juvenil A a les taquilles de l’Estadi Johan Cruyff dues hores abans del partit. Pel que fa a l’assistència al Palau Blaugrana, presentant el carnet podràs obtenir invitacions pels partits de les seccions professionals de futbol sala, handbol i hoquei, exceptuant els matxs de certes categories on gaudiràs d’un 50% de descompte sobre el preu de l’entrada.

El carnet de penyista ha sigut durant la història centenària de les penyes una de les reivindicacions més demandades del moviment i va entrar en vigor el 2013, després de ser aprovat al Congrés Mundial de Penyes. És per això que també permet fer penya i fer Barça al territori, aprofitant els avantatges i assistint a les activitats organitzades tant per la Confederació com per les Federacions Territorials.

Finalment, el carnet de penyista del 2019 només serà vàlid fins al pròxim 12 d’abril. A partir del dilluns dia 13 d’abril la seva validesa haurà caducat i només s’admetrà el carnet de penyista del 2020 en tots els àmbits.