Arranquen els campus d’estiu de les penyes seguint les mesures sanitàries

El futbol base tornarà a ser protagonista en els campus d’estiu de les penyes // Alex Caparrós

NOTÍCIES 26 de juny 2020 - Confederació Mundial de Penyes

Diverses entitats de l’Agrupació de Penyes recuperen els seus campus de futbol on es controlarà la higiene de mans, l’aforament i la distància social

El curs escolar ha sigut un dels grans perjudicats durant el confinament degut a la Covid-19, però l’activitat dels més petits s’està reactivant i les penyes barcelonistes han volgut contribuir-hi mantenint l’organització dels seus habituals campus d’estiu per a nens i nenes. Tots ells es realitzaran seguint les actuals mesures sanitàries: higiene de mans abans i després de les activitats, control de l’aforament a les entrades i sortides i distanciament social de seguretat als menjadors.

Algunes de les entitats més actives són les que formen part de l’Agrupació de Penyes, els campus de les quals estan focalitzats en el futbol formatiu. És el cas de la PB La Roca, que coorganitza un dels Campus Xavi a la localitat de Santa Agnès de Malanyanes, o el de la PB Sant Cugat, que participa al Campus Hristo Stoichkov juntament amb l’escola de futbol de l’exjugador blaugrana. També organitzen els seus campus de futbol la PB Villaverde Penitents, la PB Ramon Llorens, la PB Vallirana, la UB Catalònia, la PB Anguera i la PB Sant Vicenç dels Horts. Fora de l’Agrupació, penyes com la PB Barceloneta compten així mateix amb els seus propis campus.

Per altra banda, destaca la implicació de la PB Trinitat Vella, de la Federació del Barcelonès Est, en el projecte Estiu Fantàstic, organitzat pel Consell de l'Esport Escolar de Barcelona i dirigit a nens i nenes de 5 a 12 anys. En aquest cas, la penya ofereix beques perquè les famílies més desfavorides puguin inscriure als seus fills i filles.