L’app eSports Penyes incorpora tornejos de Rocket League i escacs

NOTÍCIES 03 de febr. 2021 - Confederació Mundial de Penyes

Els dos jocs nous, que s’afegeixen al Pro Evolution Soccer 2021 i al Clash Royale, obriran les seves primeres competicions a partir de mitjans de febrer

Dos mesos després del seu llançament, l'app eSports Penyes, creada per la Confederació Mundial de Penyes per a donar continuïtat de forma telemàtica als seus tornejos d’eSports, incorpora dos nous jocs: Rocket League i escacs. Aquestes novetats, que actualment compten amb una gran popularitat entre els joves aficionats als eSports, s'afegeixen als ja existents eFootball Pro Evolution Soccer 2021 i Clash Royale. Així, els usuaris de l'app, que està disponible tant per a Android com per a iOS, ja compten amb quatre jocs amb els quals competir a distància amb oponents de qualsevol part del territori.

Els primers tornejos d'escacs i Rocket League estan prevists a partir de mitjans de febrer. Un cop disponibles, els usuaris de l'app eSports Penyes rebran una notificació per a poder-hi participar, seguint el mateix procés d'inscripció que amb els jocs ja existents. Els tornejos d'escacs es disputaran amb la plataforma Lichess, a la qual es pot accedir via web o app gratuïta en qualsevol sistema operatiu. En el cas de Rocket League, la popular combinació de futbol i vehicles espectaculars, es tracta d'un joc de plataforma creuada, per la qual cosa els usuaris poden competir indistintament des de qualsevol consola o PC.

Amb la incorporació d'aquests dos nous jocs en l'app eSports Penyes, la Confederació enforteix la seva aposta pels tornejos a distància com a alternativa a les activitats presencials, que segueixen sense poder celebrar-se a causa de les restriccions per la Covid-19. La proposta està tenint un bon acolliment, i manté viva l'emoció dels eSports dins del moviment de penyes.