L’Agrupació de Penyes conclou la temporada més atípica

NOTÍCIES 12 de jul. 2021 - Confederació Mundial de Penyes

L’entitat, que engloba un total de 16 penyes barcelonistes, va entregar els trofeus de la Lliga de Benjamins

L’Agrupació de Futbol de Clubs i Penyes del FC Barcelona va realitzar divendres passat l’acte de cloenda de la temporada 2020-2021. Tot i ser una temporada atípica, l’entitat que engloba un total de 16 penyes barcelonistes ha pogut competir i realitzar diversos tornejos aquests mesos, respectant en tot moment les mesures sanitàries i de seguretat vigents. De fet, gran part de les seves penyes estan realitzant els seus campus d’estiu actualment.

L’esdeveniment va estar encapçalat pel president de l’Agrupació, Lluís Monràs, que va dirigir unes paraules de benvinguda i, seguidament, el president de la Confederació Mundial de Penyes, Antoni Guil, va agrair a tots els presents el treball realitzat durant tota la temporada. La cloenda dels parlaments va anar a càrrec de Jordi Puyuelo, membre de la Comissió Social del FC Barcelona. Entre els representants de penyes també hi havia Jordi Monturiol, membre del Comitè Executiu de la Confederació, i Gaietà García, vicepresident de la Federació del Barcelonès Est.

Finalment, es va procedir al lliurament de trofeus de la Lliga de Benjamins, en què hi participen les penyes Anguera, Castellbisbal, Catalònia, Cervelló, Cinc Copes, Collblanc Sants, Ramon Llorens, Sant Cugat, Sant Vicenç dels Horts, Terlenka, Trinitat Vella, Vallirana i Villaverde. L’equip premiat com a més golejador i segon classificat de la Lliga va ser la PB Collblanc Sants, mentre que la PB Cinc Copes va rebre el trofeu com a equip guanyador de la Lliga i també el que menys gols ha rebut en contra de tota la temporada.