Actualització del cens per al Carnet de Penyista 2021

Confederació Mundial de Penyes

NOTÍCIES 03 de nov. 2020 - Confederació Mundial de Penyes

Les penyes disposen fins el 15 de novembre per a revisar i actualitzar el cens amb les dades dels seus membres

A poques setmanes de tancar l’any 2020, la Confederació Mundial de Penyes ja es troba en ple procés de producció del que serà el Carnet de Penyista 2021, el qual acredita de forma individual la pertinença al moviment de penyes de tots/es els/les membres de cadascuna de les entitats que en formen part, i també dóna accés a tots els avantatges que hi van associats. D’aquesta manera, i amb l’objectiu que tothom rebi el seu carnet de forma correcta, és necessari que totes les penyes revisin i actualitzin el cens de penyistes que figura al registre oficial de la Confederació.

Com és habitual, el procediment s’ha de realitzar a través del Portal de Tràmits Online (OAP), amb el 15 de novembre com a data límit. Un cop tancat el cens, es durà a terme la producció dels nous carnets de penyista, que seran enviats a cada penya a principis de l’any 2021. D’altra banda, en cas que es produeixin altes de nous penyistes o altres modificacions en el transcurs de l’any, la Confederació Mundial de Penyes realitzarà, com ja és habitual, actualitzacions mensuals del cens amb la corresponent producció dels nous carnets de penyista.

La correcta actualització del cens de penyistes té una importància molt rellevant per a tot el moviment de penyes, ja que assegura el correcte funcionament de tots els tràmits i garanteix a cada penyista la seva plena participació a totes les accions, campanyes i beneficis al llarg de tota la temporada. De la mateixa manera, permet a la Confederació, les Federacions territorials i les pròpies penyes un tracte més proper i personalitzat a tots i cadascun dels membres d’aquest moviment que engloba més de 171.000 barcelonistes a tot el món.