Prop de 700 quilos d’aliments per a la Fundació Pare Manel

Federació de Penyes del Barcelonès Est

NOTÍCIES 27 de jul. 2020 - Confederació Mundial de Penyes

Dins del projecte “Una Tona Solidària”, la Federació del Barcelonès Est ha fet entrega dels aliments al propi Pare Manel

La Federació de Penyes del Barcelonès Est, encapçalada pel seu president Jordi Monturiol, ha fet entrega de prop de 700 quilos d’aliments a la Fundació Pare Manel, en una acció que s’emmarca dins del projecte “Una Tona Solidària” i que té com a beneficiàries aquelles persones més necessitades. Amb motiu de l’entrega, la federació ha rebut a la seva seu la visita del propi Manuel Pousa, el Pare Manel, qui ha volgut agrair personalment aquesta important aportació feta per l’entitat barcelonista.

Els aliments recollits consten, bàsicament, de productes no peribles com conserves, cereals, galetes, arròs, llet o sucs de fruita, entre altres. La seva recollida es va iniciar el passat 13 de juny, data en què el FC Barcelona va reprendre els seus partits de Lliga un cop superat el confinament, i va concloure coincidint amb el final de la competició. Els gairebé 700 quilos entregats finalment han estat la suma de les donacions fetes durant totes aquestes setmanes per part de penyes, socis i penyistes de la regió, una implicació que ha estat molt celebrada per la junta directiva de la Federació del Barcelonès Est.