41è Congrés Mundial de Penyes: el 17 de gener i en format telemàtic

NOTÍCIES 13 de gen. 2021 - Confederació Mundial de Penyes

L’esdeveniment serà retransmès a partir de les 10:00h per BarçaTV, BarçaTV+ i al web de la Confederació Mundial de Penyes, i inclourà un debat amb candidats a la presidència del FC Barcelona

La Confederació Mundial de Penyes anuncia que el 41è Congrés Mundial de Penyes se celebrarà el proper diumenge 17 de gener en un format pensat per a ser seguit de forma telemàtica. En aquesta edició, l’esdeveniment, que cada any coincideix amb el Trofeu Joan Gamper i reuneix penyes i penyistes arribats d’arreu del món, es reinventa per adaptar-se al moment actual. I ho fa amb la voluntat de mantenir en contacte tot el moviment de penyes, malgrat les restriccions existents quant a mobilitat i trobades socials, i respectant de manera estricta les disposicions de les autoritats sanitàries i tenint cura de la salut de totes les persones que hi prenguin part..

El 41è Congrés Mundial de Penyes se celebrarà en un format on hi prevaldrà el suport de la tecnologia, i especialment concebut per al seu seguiment a distància. Així doncs, l’acte començarà a les 10:00h i serà retransmès íntegrament per BarçaTV (disponible per TDT a Catalunya, i als paquets bàsics de les operadores Movistar+, Vodafone, Orange i Euskaltel a la resta d’Espanya), així com a la plataforma BarçaTV+. De la mateixa manera, es podrà seguir per streaming a la pàgina web de la Confederació i al seu perfil de Facebook.

“El repte de connectar amb les penyes en moments tant complexos com els que vivim, així com la nostra contribució a un procés electoral tan important per al Club, han animat el Consell de Penyes a plantejar aquesta convocatòria. No volem que cap virus ens aturi”, declara Antoni Guil, president de la Confederació Mundial de Penyes.

Reconeixement a la mobilització contra la Covid-19

A banda d’explicar la gestió de la Confederació Mundial de Penyes durant la temporada 2019/20, la 41a edició del Congrés Mundial de Penyes reconeixerà les accions i iniciatives sorgides del moviment de penyes per combatre les conseqüències de la propagació de la Covid-19. Des que es va decretar l’estat d’alarma, el moviment ha col·laborat amb Bancs dels Aliments i el Banc de Sang i Teixits, i ha realitzat múltiples donatius econòmics i de material a hospitals, organitzacions benèfiques i residències.

L’esdeveniment també repassarà totes aquelles activitats que s’han seguit duent a terme, la majoria de forma readaptada a les noves circumstàncies, en el sí del moviment de penyes durant els últims mesos. De la mateixa manera, s'exposaran els projectes de futur que han de guiar el procés continu de modernització i sostenibilitat de les penyes barcelonistes durant els propers anys.

Debat amb els candidats a la presidència del FC Barcelona

La 41a edició del Congrés Mundial de Penyes arriba en plena campanya electoral a la presidència del FC Barcelona, i a tan sols una setmana de la data establerta per a la votació. És per això que la Confederació Mundial de Penyes ha proposat, amb la col·laboració de Seguiment FCB, la celebració d’un debat amb la presència de candidats que ja aspirin oficialment a la presidència. L’objectiu és que aquest debat ocupi el segon bloc del Congrés i estigui centrat en els assumptes relacionats amb l’àrea social.

“Volem oferir als candidats l’opció de dirigir-se a tots els penyistes i socis que veuran el Congrés des de casa seva i els exposin els projectes que els toquen de més a prop”, apunta Antoni Guil. “Des de la Confederació, ens hem implicat de ple en el procés electoral. Primer, organitzant reunions amb totes les precandidatures per posar en comú projectes de futur; i després, posant a disposició més de 190 locals de federacions i penyes per a la recollida de signatures de suport”.