400 penyistes es reuneixen a la Trobada de Penyes de Castella-la Manxa

NOTÍCIES 19 de juny 2019 - Confederació Mundial de Penyes

L’acte va comptar amb l’assistència de Marta Plana, membre de la Junta Directiva del FC Barcelona

50 penyes barcelonistes i més de 400 penyistes van assistir a l’11a Trobada de Penyes Barcelonistes de la Federació de Castella-La Manxa. Organitzada per la Peña Barcelonista La Bota a la localitat de Santa Cruz de la Zarza, l’acte va comptar amb una àmplia representació penyística i culer, gaudint de la presència de la membre de la Junta Directiva del FC Barcelona Marta Plana; l’exjugador i membre de l’Agrupació Barça Jugadors, Pere Valentí Mora; el president de la Federació de Castella-La Manxa, Daniel Peinado; el president de la penya organitzadora, Angel Valencia; així com representants de totes les penyes assistents.

A més, la localitat castellano-manxega també va comptar amb la seva representació política amb l’assistència de l’alcalde de Santa Cruz de la Zarza, Luis Alberto Hernández, i el regidor d’Esports, Rubén López.

L’ambient blaugrana

La celebració blaugrana va durar tot el dia. Va començar amb un esmorzar popular, una benvinguda a la plaça Constitució del poble i una desfilada de banderes de penyes i estendards pels carrers principals. Seguidament, es va procedir a la inauguració de la seu social de la PB La Bota, on es va oferir un aperitiu per tots els assistents per donar pas al dinar popular.

Després d’una actuació de ball, es va realitzar el col·loqui “Actualitat Blaugrana”, moderat pel periodista Joan Poquí i amb Quim Doménech i Carles Fité com a ponents. Finalment, es va dur a terme el sopar commemoratiu de la Trobada, presidit per la directiva Marta Plana, seguit de la tallada de pastís amb la seva corresponent fotografia de família, els parlaments dels representants del moviment de penyes blaugrana i el lliurament d’obsequis a totes les penyes assistents.