Jordi Cardoner acompanya la Penya Barcelonista de Ciutadella en el seu 35è aniversari

NOTÍCIES 13 d’ag. 2019 - Confederació Mundial de Penyes

El vicepresident primer del Barça subratlla la gran vitalitat de la penya menorquina, una de les més nombroses a nivell mundial

La Penya Barcelonista de Ciutadella va celebrar, el passat dissabte 10 d’agost, el seu 35è aniversari amb un sopar commemoratiu que va comptar amb la presència del vicepresident primer del FC Barcelona, Jordi Cardoner i Casaus.

A la celebració, que va tenir lloc al Club Nàutic Ciutadella, també hi van assistir Miquel Soler, exjugador i membre dels Barça Legends; Carles Gener, President de la Penya Barcelonista de Ciutadella; Joaquim Todo, vicepresident de la Federació de Penyes Barcelonistes de les Illes Balears; així com representants de l’ajuntament de Ciutadella i del Consell de Menorca.

És el segon any consecutiu que Jordi Cardoner i Casaus vol ser partícip en la celebració de l’aniversari de la Penya Barcelonista de Ciutadella. El lligam és especial, ja que el seu avi, Nicolau Casaus, va ser present a la fundació oficial de la penya menorquina, l’any 1984. El vicepresident primer del FC Barcelona va destacar la gran vitalitat que manté la penya després de tots aquests anys.

Després dels corresponents parlaments i intercanvis d’obsequis entre els representants de les institucions presents, es va celebrar el sopar commemoratiu de la jornada. Un centenar de penyistes menorquins no es van perdre la festa d’aniversari, en el transcurs de la qual van poder compartir i debatre aspectes relacionats amb l’actualitat barcelonista i amb el moviment de penyes en general.

Una de les penyes més grans del món

Amb gairebé 1.080 membres, la Penya Barcelonista de Ciutadella és la segona penya blaugrana més nombrosa de les Illes Balears, i la setena a nivell mundial. La celebració d’aquests 35 anys d’història és una demostració que aquest gran volum de penyistes que aglomera a l’illa de Menorca va lligat a una enorme fidelitat cap als colors blaugrana al llarg dels anys. La penya es caracteritza pel seu suport als diferents equips del FC Barcelona en els diversos esports i categories; ja sigui desplaçant-se al Camp Nou o al Palau Blaugrana, o recolzant els diferents equips de futbol formatiu que disputen partits a Menorca.