30 anys de Trobades Barcelonistes al Vallès

L. F. Salas

NOTÍCIES 15 d’oct. 2019 - Confederació Mundial de Penyes

La Federació celebra la seva 30a Trobada de Penyes i el 10è Aniversari de la PB l’Alba del Vallès

La Federació de Penyes Barcelonistes del Vallès va celebrar diumenge a Sant Fost de Campsentelles la seva 30a Trobada de Penyes, tot coincidint amb el 10è Aniversari de la Penya Barcelonista l’Alba del Vallès. Per començar la jornada festiva, els exjugadors i membres de l’Agrupació Barça Jugadors José Vicente “Tente” Sánchez, Juanjo Carricondo i Flor de Luna Pila van protagonitzar la conferència històrica “La Masia, present i futur del Barça”, moderada pel periodista esportiu Joan Poquí. L’Espai Ateneu de la localitat es va omplir amb més d’un centenar de penyistes per escoltar les paraules dels exblaugranes. L’arribada de Pau Vilanova, membre de la Junta Directiva del FC Barcelona i responsable de penyes, va suposar l’inici de l’intercanvi d’obsequis entre el Club i la penya homenatjada.

Seguidament, el directiu va encapçalar la comitiva fins a l’Ajuntament de Sant Fost de Campsentelles acompanyat per l’alcalde local, Carles Miquel, la regidora d’esports, Mari Carmen Argente, el vicepresident de la Federació del Vallès, Joan Giménez, i altres representants del món penyístic i de l’esport, especialment en clau blaugrana. Un cop arribats al consistori, es van dirigir algunes paraules a tots els assistents i es va procedir a signar en el Llibre d’Honor.

Abans de la celebració del dinar commemoratiu de l’efemèride, el president de la PB Alba del Vallès, Josep Estasio, va iniciar els parlaments i va donar la benvinguda al centenar de penyistes presents. El van seguir les paraules de Joan Giménez, “Tente” Sánchez, Juanjo Carricondo i Carles Miquel fins que va concloure Pau Vilanova amb el lliurament d’un obsequi institucional al president de la penya amfitriona. Després de la ja tradicional tallada de pastís i la posterior fotografia de família, la Maga Joana Andreu va captivar a tots els culers amb el seu espectacle de màgia.