QUI SOM

NORMATIVA

Les penyes del Barça s’han convertit en una figura essencial a l’hora de difondre i fomentar el sentiment blaugrana. Al llarg dels últims anys, ha aflorat una gran quantitat de penyes del Barça en els diferents continents sota un mateix denominador comú: la passió blaugrana. Amb la gran quantitat de penyes existents, resulta primordial mantenir una relació eficaç i estreta entre el Club i aquestes associacions. Per aquest motiu s’ha actualitzat el reglament, adaptant-lo als nous temps i a les noves penyes existents.

Aquí podeu trobar el reglament de penyes actual:

FER-SE SOCI DEL FC BARCELONA AMB EL CARNET DE PENYISTA

Els penyistes que hagin superat els tres anys d’antiguitat com a titulars del Carnet de Penyista també podran ser socis del Club.

Per fer-ho, el president de cada penya ho haurà de sol·licitar al FC Barcelona mitjançant un formulari accessible mitjançant aquest enllaç:

Una vegada rebuda la informació, el Club realitzarà les comprovacions necessàries per a donar una resposta al més aviat possible. Si aquesta és positiva, rebreu un correu electrònic amb les instruccions per poder continuar amb els següents passos.

CARNET DE COMPROMÍS

El Carnet de Compromís per als presidents de penya es concep com una via alternativa per facilitar a les penyes el compliment de la normativa vigent sense la necessitat de ser soci del FC Barcelona.

Així doncs, amb aquest carnet, un cop transcorreguts 3 anys de vigència, es podrà sol·licitar la incorporació com a soci del FC Barcelona.
Neix per donar resposta a tota la massa social d’aficionats i simpatitzants del Club que volen formar part del FC Barcelona com a socis però que les actuals condicions per ser-ho no els hi permeten.

Com obtenir-lo?

També s’ha establert un altre procediment per a que el president de la penya obtingui el Carnet de Compromís: el president d’una penya podrà obtenir el Carnet de Compromís a través del seu president de Federació.

Aquí podeu trobar el procediment per obtenir el Carnet de Compromís mitjançant la Federació.

No obstant, el procés habitual per obtenir i ratificar el Carnet de Compromís, de manera presencial a l’Oficina d’Atenció al Barcelonista, segueix sent vàlid també per als presidents de penya.

Veure el procés habitual per obtenir el Carnet de Compromís.