QUI SOM

NORMATIVA

Les penyes del Barça s’han convertit en una figura essencial a l’hora de difondre i fomentar el sentiment blaugrana. Al llarg dels últims anys, ha aflorat una gran quantitat de penyes del Barça en els diferents continents sota un mateix denominador comú: la passió blaugrana. Amb la gran quantitat de penyes existents, resulta primordial mantenir una relació eficaç i estreta entre el Club i aquestes associacions. Per aquest motiu s’ha actualitzat el reglament, adaptant-lo als nous temps i a les noves penyes existents.

Aquí podeu trobar el reglament de penyes actual:

FER-SE SOCI DEL FC BARCELONA AMB EL CARNET DE PENYISTA

Els penyistes que hagin superat els tres anys consecutius d’antiguitat com a titulars del Carnet del Penyista també podran ser socis del Club.

Per fer-ho, el president de cada penya ho haurà de sol·licitar al FC Barcelona mitjançant un formulari accessible a través d'aquest enllaç:

Una vegada rebuda la informació, el Club realitzarà les comprovacions necessàries per a donar una resposta el més aviat possible. Si aquesta és positiva, s'enviarà un correu electrònic amb les instruccions detallades per a poder continuar amb els següents passos.

CARNET DE COMPROMÍS

El Carnet de Compromís per als presidents de penya es concep com una via alternativa per facilitar a les penyes el compliment de la normativa vigent sense la necessitat de ser soci del FC Barcelona.

Així doncs, amb aquest carnet, un cop transcorreguts 3 anys de vigència, es podrà sol·licitar la incorporació com a soci del FC Barcelona.

Neix per donar resposta a tota la massa social d’aficionats i simpatitzants del Club que volen formar part del FC Barcelona com a socis però que les actuals condicions per ser-ho no els hi permeten.

Com obtenir-lo?

També s’ha establert un altre procediment per a que el president de la penya obtingui el Carnet de Compromís: el president d’una penya podrà obtenir el Carnet de Compromís a través del seu president de Federació.

Aquí podeu trobar el procediment per obtenir el Carnet de Compromís mitjançant la Federació.

No obstant, el procés habitual per obtenir i ratificar el Carnet de Compromís, de manera presencial a l’Oficina d’Atenció al Barcelonista, segueix sent vàlid també per als presidents de penya.

Veure el procés habitual per obtenir el Carnet de Compromís.