ENTRADES

HANDBOL

La secció blaugrana d’handbol es va fundar oficialment el 23 de novembre de 1943, tot i que es tenen referències de partits amistosos disputats pel Barça que daten de la dècada dels trenta. En uns orígens, aquest esport es practicava en camps de futbol i amb onze jugadors, i no va ser fins a la dècada dels cinquanta que va començar a practicar-se en la modalitat que ara coneixem, amb equips de set jugadors i en pista coberta. En el cas de l’handbol blaugrana, els èxits van arribar ben aviat i actualment és el conjunt d’handbol que acumula més títols d’Espanya i Europa, i compta amb els títols més importants que es disputen en l’handbol mundial.

Si vols compartir aquests èxits i gaudir d’un partit al Palau Blaugrana, ara tens l’oportunitat d’adquirir entrades gratuïtes per a alguns partits de la secció només pel fet de ser titular d’un carnet de penyista. En el cas dels partits de Categoria A, Categoria A+ i Categoria A++, l’entrada no és lliure, però s’aplicarà un 50% de descompte sobre el preu original si presentes el teu carnet de penyista a les taquilles.

També tindràs la opció de realitzar la compra online a través de la web del FC Barcelona:

ALTRES SECCIONS