ENTRADES

FUTBOL SALA

El setembre de 1978, el FC Barcelona va constituir oficialment la secció de futbol sala, inscrivint-la a la Tercera Divisió catalana. Ja en el primer torneig de caràcter oficial que es va celebrar, el Trofeu Nadal, el Barça va jugar i es va proclamar campió. Un cop a la màxima categoria, el conjunt barcelonista va guanyar les seves dues primeres temporades a l’elit i a la temporada 2010/11 va arribar l’eclosió definitiva de la secció, guanyant les quatre competicions en disputa: la Lliga, la Copa d’Espanya, la Copa del Rei i la Copa Catalunya.

Aquests títols serien els primers d’una època hegemònica del FC Barcelona. S’aixecarien tres Lligues, tres Copes d’Espanya i quatre Copes del Rei de forma consecutiva, uns èxits que vindrien acompanyats de la primera UEFA Futsal Cup de la secció i que marcarien una ratxa molt positiva que arriba fins avui.
Per tal que aquesta ratxa no s’aturi, el carnet de penyista et permet adquirir una invitació als partits de la secció per a que puguis seguir animant a l’equip. En el cas dels partits de Categoria A, Categoria A+ i Categoria A++, l’entrada no és lliure, però s’aplicarà un 50% de descompte sobre el preu original si presentes el teu carnet de penyista a les taquilles.

També tindràs la opció de realitzar la compra online a través de la web del FC Barcelona:

ALTRES SECCIONS