ENTRADES

BÀSQUET

La secció de bàsquet és la que té més pes i una projecció esportiva i social més gran del FC Barcelona. Un esport que, actualment, ocupa el segon lloc en les preferències dels aficionats barcelonistes. El bàsquet blaugrana va ser fundat el 24 d’agost del 1926 i va ser a la dècada dels vuitanta quan va iniciar una de les millors etapes de la seva història, de la mà de Juan Antonio San Epifanio 'Epi', Nacho Solozábal i Chicho Sibilio, entre d’altres. De fet, des de llavors grans jugadors han passat per la disciplina barcelonista: Andrés Jiménez, Audie Norris, Juan Carlos Navarro, Rodrigo de la Fuente, Roberto Dueñas, Pau Gasol, Dejan Bodiroga i Sarunas Jasikevicius són només alguns exemples que han marcat un abans i un després a la història de la secció.

En total, l’equip ha aconseguit 2 Eurolligues, 18 Lligues i 25 Copes del Rei, entre molts altres títols nacionals i internacionals.

Si vols contribuir a seguir guanyant títols per la secció, pots adquirir les entrades per als partits a les taquilles del Palau Blaugrana o realitzant la compra online:

ALTRES SECCIONS