ENTRADES

PARTITS PRIMER EQUIP FUTBOL

Si ets una penya oficial del Futbol Club Barcelona, pots aconseguir entrades pels partits del primer equip de futbol a través del portal de tràmits online. Al portal trobaràs tots els partits disponibles per a la venda i podràs o bé comprar les entrades directament pels que es juguen al Camp Nou o bé fer la teva reserva pels partits a fora. Si no trobes el partit al que t’interessa assistir és perquè la venda i condicions del mateix encara no estan disponibles. Quan així sigui, trobaràs la informació al mateix portal.

PARTITS AL CAMP NOU

Com a penya oficial, pels partits al Camp Nou, gaudiràs d’un descompte especial del 15% i les despeses de gestió es reduiran a 1 euro per entrada. A més, a través d’aquest sistema, es poden sol·licitar entrades fins al darrer minut, ja que està directament lligat al Seient Lliure. Un cop comprades les entrades, les podeu imprimir des de casa amb un full DIN A4 i accedireu directament al Camp Nou.

Altres serveis per a les Penyes al Camp Nou

Autocars: pàrquing del partit

Les penyes oficials podeu disposar d’una plaça d’aparcament pels partits que se celebren al Camp Nou. Per sol·licitar-la, haureu de demanar-ho amb antelació mitjançant aquest formulari.

Quan ho heu de demanar?

Per als partits que se celebren durant el cap de setmana, aquesta petició l’haureu de realitzar com a molt tard el dimarts d’aquella mateixa setmana abans de les 23:59 hores. D’altra banda, per aquells partits que tinguin lloc entre setmana, la petició l’haureu de fer abans de les 23:59 hores del dijous de la setmana anterior al partit.

Demanar pàrquing per a un partit puntual

• Les penyes que necessiteu un passi d’aparcament per una jornada en concret haureu d’emplenar el formulari online en què us demanaran detalls logístics, com ara la matrícula de l’autocar.
  • Rebreu el passi al vostre correu electrònic juntament amb un localitzador. Les penyes haureu de portar impreses les dues coses, i en el cas del passi de pàrquing, aquest l’haureu d’imprimir en format A4, en color i utilitzant ambdues cares del full.
  • Utilitzant aquest sistema no teniu necessitat de passar per les taquilles de l’estadi.

Les penyes que ja tingueu el passi de temporada

• Les penyes que ja disposeu del passi de pàrquing que el FC Barcelona expedeix a l’inici de temporada i que és vàlid durant tot el període, haureu d’accedir igualment al formulari i emplenar-lo.
  • No cal que aquestes penyes l’imprimiu perquè ja disposeu del vostre passi, simplement és necessari que comuniqueu que voleu assistir al partit en qüestió a través del formulari per raons logístiques i de planificació d’espai.

Invitacions per als xofers

Tanmateix, els xofers dels autocars continuen tenint l’oportunitat de gaudir el partit amb una invitació de 3a graderia per autocar i així poder assistir als partits del 1r equip de futbol, exceptuant aquells que es disputin contra el Reial Madrid i els partits d’eliminatòria de competició europea. De totes maneres, aquesta invitació s’ha de demanar alhora que es demana el passi d’aparcament amb el formulari del web i la recollida de la invitació s’ha de fer el mateix dia de partit a les taquilles amb el localitzador i el permís de conduir del xofer. Les invitacions estan limitades a un màxim de 60 expedicions i s’atendran per ordre d’inscripció al formulari.

PARTITS FORA DE CASA

Totes les sol·licituds d’entrades hauran d’efectuar-se única i exclusivament a través del portal de tràmits online amb un termini màxim d’un mes abans de disputar-se el partit. Totes les sol·licituds que arribin fora de termini, quedaran en llista d’espera. És important recordar que la reserva d’aquestes entrades no garanteix la seva assignació.

Un cop efectuat el pagament de les entrades no s’acceptaran cancel·lacions i/o el retorn de l’import de les mateixes. A més a més, per motius de seguretat, no es podran realitzar canvis en el nom del titular de l’entrada un cop s’hagi realitzat l’assignació i cobrament de la mateixa. La responsabilitat de l’ús indegut de l’entrada recaurà sobre la penya i el penyista titular de l’entrada.

En cas que la demanda d’entrades superi la disponibilitat de les mateixes, el repartiment s’efectuarà seguint els criteris objectius establerts per la comissió permanent d’entrades i els coeficients aprovats, de manera que a cada federació se li assignarà una quantitat determinada d’entrades. A partir d’aquí, els presidents de cada Federació territorial efectuaran una proposta de repartiment per les penyes de la seva zona.

INFORMACIÓ IMPORTANT PER A LA RECOLLIDA D’ENTRADES

El procediment de recollida de les entrades pels partits que es juguen fora de casa, tant de la Lliga de Campions com de la Lliga Santander o la Copa del Rei (excepte en el cas de les finals) seguiran tenint les mateixes condicions:

• Cada entrada haurà de ser assignada per part de la penya a un dels seus penyistes prèviament registrat en el cens de la penya.
• Les entrades són de caràcter personal i intransferible i les haurà de recollir el penyista titular de les entrades amb el seu DNI o Passaport. No s’acceptaran autoritzacions de la penya o del penyista per a la recollida. En el cas que les entrades siguin per a menors d'edat, aquests també han d'estar prèviament registrats en el cens de la penya i les han d'anar a recollir presencialment amb el seu tutor amb el document d'identitat o el llibre de família.
• L’entrada no es lliurarà a cap altra persona que no sigui el penyista titular de l’entrada assignat per part de la penya.
• La recollida es realitzarà a la població on es disputa el partit. Tant bon punt el Club disposi d’aquesta informació, es penjarà a la secció de “Documentació del Club” del portal de tràmits online, donant un avís a les penyes amb entrades confirmades a través del correu enviat des del portal de gestió de tràmits de penyes.
• En els desplaçaments on el Club ho consideri, s’entregaran les entrades conjuntament amb una polsera que col·locarà el personal del FC Barcelona al titular de l’entrada com a condició indispensable.

PARTITS DEL BARÇA B

Per veure els partits del Barça B, tan sols hauràs d’ensenyar el Carnet de Penyista de l’any en curs a les taquilles de l'Estadi Johan Cruyff a partir de les dues hores abans del partit. Amb les invitacions que et donin mostrant aquest carnet podràs accedir a l'Estadi Johan Cruyff per gaudir de tots els partits del Barça B. No te’n perdis ni un!

stadium