QUI SOM

CREAR UNA PENYA

El sentiment blaugrana cada vegada té més adeptes i actualment ja som més de 164.000 penyistes. En els últims anys han aflorat una gran quantitat de penyes del Barça repartides en els diferents continents, i totes compartim un mateix sentiment: la passió blaugrana. Les penyes sempre hem estat i continuem sent essencials per a un Club amb tants anys d’història i amb tantíssims èxits aconseguits.

Representem l’animació, el batec i l’ànima del Club gràcies al nostre esperit, constància, passió i suport fins i tot en els moments més difícils. Som més que un Club i ho hem sabut demostrar amb el triomf del moviment penyístic del Barça arreu del món, fins i tot quan estem lluny de Barcelona i el Camp Nou.

Si ets un dels nostres segur que t’agradarà compartir totes aquestes experiències. Ara tens l’oportunitat d’associar-te amb altres aficionats i representar els nostres colors arreu del món. A continuació pots obtenir el document amb els diferents passos que hauràs de seguir per crear una penya barcelonista.

Per a qualsevol dubte, envia un correu a penyes@fcbarcelona.cat amb l’assumpte “Crear una penya”. Anima’t i crea la teva pròpia penya!