Sopar a la fresca

3 d'agost a les 20:30 h

Al 40è Congrés Mundial de Penyes no hi faltarà, un any més, el sopar a la fresca, que se celebrarà el dissabte 3 d’agost a l’esplanada del Camp Nou.

Com ja és habitual, el sopar tindrà lloc just després del torneig de cartes i està obert a tots els penyistes, però no trigueu a reservar lloc perquè la capacitat és limitada.

Durant el sopar, que comptarà amb la presència d’alguns membres de la junta directiva del FC Barcelona i directius de la Confederació Mundial de Penyes, els assistents podran compartir taula amb companys penyistes de tot el món, i també gaudiran de diverses actuacions espectaculars i un ambient plenament festiu. A més, es farà el lliurament de premis als guanyadors del torneig de cartes.

Així mateix, aquest any els assistents gaudiran d’un nou privilegi, ja que, un cop acabat el sopar, la botiga oficial del FC Barcelona obrirà les portes i oferirà entre un 20 % i un 30 % de descompte a tots els penyistes, que també rebran un regal exclusiu i una copa de cava com a fi de festa. El preu del sopar és de 18 €. Ara bé, si t’has inscrit al torneig de cartes, no cal que tornis a pagar 18 € perquè el sopar està inclòs.

Completa el formulari que apareix a sota per inscriure-t’hi i no et perdis un dels esdeveniments més especials i divertits de tot el Congrés. La data límit per fer la inscripció és el 28 de juliol a les 19.00 h.

Ens veiem a taula!