Màsters Finals Penyes Pàdel Tour

3 D'AGOST A LES 9:30 H

Una de les grans novetats del 40è Congrés Mundial de Penyes són els màsters finals del Penyes Pàdel Tour, que culminaran l’activitat posada en marxa aquest any per la Confederació Mundial de Penyes. La cita és el dissabte 3 d’agost, a partir de les 9.30 h, al Club Esportiu Laietà.

Aquests màsters finals reuniran totes les parelles finalistes de les cinc edicions del torneig celebrades durant els últims mesos, quatre en territori català (Barcelona, Lleida, Sant Just Desvern i Premià de Mar) i una a Andalusia (Linares). La competició es dividirà en categoria masculina i femenina, i els partits es disputaran en format d’eliminatòries, les quals s’aniran desenvolupant fins a coronar els campions i les campiones d’aquesta primera edició dels màsters finals del Penyes Pàdel Tour.

En aquest esdeveniment la participació està reservada als finalistes dels tornejos Penyes Pàdel Tour, de manera que les inscripcions no estan obertes a la resta de penyistes. No obstant això, esteu tots convidats a viure de prop l’emoció del pàdel en clau penyística i blaugrana.

A més, si heu participat en algun dels tornejos, podeu optar a un important premi que se sortejarà durant l’esdeveniment.

Tothom a punt per al servei inicial!