40è Congrés Mundial de Penyes

JORNADA INSTITUCIONAL - 4 D'AGOST

El Congrés Mundial de Penyes arriba a la seva quarantena edició consolidat com l’esdeveniment més important i multitudinari del moviment de penyes del FC Barcelona. L’acte central serà, un cop més, el Congrés de Penyes, l’òrgan suprem de decisió del nostre moviment.

L’esdeveniment tindrà lloc el pròxim 4 d’agost al Palau de Congressos de Catalunya i estarà encapçalat per Antoni Guil, president de la Confederació Mundial de Penyes, i Josep Maria Bartomeu, president del FC Barcelona, així com per altres directius de l’entitat.

Un any més, el Congrés de Penyes posarà de manifest la solidesa del moviment penyístic i del projecte de les federacions territorials, promogut per la Confederació Mundial de Penyes.

Durant la jornada institucional es farà balanç de la gestió de l’entitat, així com dels projectes de caràcter esportiu, formatiu, social, solidari i associatiu que s’han impulsat.

A més a més, els assistents, arribats dels cinc continents, tindran l’oportunitat de conèixer els nous fitxatges del primer equip del FC Barcelona, que comprovaran en directe el suport incondicional dels penyistes.

Una novetat d’aquesta edició és la projecció a les 17 hores al mateix auditori del Palau de Congressos d’un documental sobre Lionel Messi. Serà l’estrena mundial en exclusiva del capítol Meravella (Wonder) de la sèrie documental This Is Football que explora les emocions, les històries, les passions i els triomfs al cor de l'esport més seguit de la Terra.

Es tracta del capítol més excepcional de la sèrie, on es busca desvetllar els secrets del geni Messi i la passió mundial que es desferma per veure'l jugar.

En el transcurs del 40è Congrés Mundial de Penyes també es duran a terme activitats relacionades amb l’oci, com per exemple els tradicionals tornejos de futbol 7 i de cartes, així com el torneig Penyes Futbol Games i, per primer cop, els màsters finals del Penyes Pàdel Tour. Tampoc faltarà el sopar a la fresca, que fomentarà el sentiment de germanor entre tots els penyistes.

Per assistir a la jornada institucional del Congrés de Penyes, hauràs de posar-te en contacte amb la teva federació de penyes. Pel que fa a la resta d’activitats, trobaràs com hi pots participar a l’apartat dedicat a cadascuna.