JUNTS+

Junts+ és un projecte de la Confederació Mundial de Penyes que pretén que les Penyes del FC Barcelona donin recolzament a l’esport de formació base, millorant-ne la presència i representació a la seva població, al seu territori i a nivell social en general.

Les Penyes han de signar un acord de col·laboració amb un equip benjamí d’esport formatiu de la seva localitat que haurà de formar part d’una de les cinc seccions d’esports professionals del FC Barcelona: futbol, futbol sala, bàsquet, handbol o hoquei patins. Els integrants de l’equip benjamí inclòs en el projecte i les seves famílies rebran el carnet de penyista associat a la Penya que promou aquesta acció. Al formar part del projecte Sumem Barça, aquest tràmit es troba exempt de pagament durant la temporada de vigència del projecte.

Al territori, s'organitzaran activitats formatives i d'oci dirigides als diferents participants implicats en la planificació, l'organització i l'execució de l'esport formatiu.

Es facilitarà la possibilitat de viure una experiència Barça amb la visita a les instal·lacions del Club. El contingut d'aquesta activitat es concretarà en funció del moment en què es produeixi.

Els nens i nenes rebran un pack de benvinguda amb obsequis que representaran els hàbits que es volen transmetre: pràctica de l'esport, alimentació, hidratació, higiene, salut i formació.

Per a més informació, contacteu amb la vostra Federació.