SERVEIS

eSPORTS

eSPORTS és un projecte de la Confederació Mundial de Penyes del FC Barcelona que té l’objectiu d’apropar els més joves al moviment penyístic a través de les seves Federacions.

Es portarà a terme un torneig d'eSPORTS Penyes Futbol Games per Federació. Cada Federació seleccionarà una penya de la seva zona com a seu, on hi participaran els joves d’entre 8 i 18 anys. El campionat es realitzarà jugant al Pro Evolution Soccer (PES) de Konami.

Cada fase prèvia comptarà amb un màxim de 48 participants i les inscripcions aniran a càrrec de la federació corresponent. S'haurà de facilitar que hi hagi la presència de participants de totes les Penyes de la zona.

Els 48 jugadors de la competició seran considerats un equip de forma individual i estaran distribuïts en 16 grups de 3 participants que s’enfrontaran en format de mini-lliga.

Passaran a la següent fase els primers classificats de cada grup, passant a disputar la fase eliminatòria amb un partit únic.

Els quatre primers classificats del torneig rebran premis especials i seran els representants de la federació a la fase final, que tindrà lloc a les instal·lacions del FC Barcelona coincidint amb el Trofeu Joan Gamper, dins del marc del Congrés Mundial de Penyes.

A la fase final, cada federació actuarà com un sol equip, jugant dos participants en format individual, i els altres dos en format de dobles.

Cada partida constarà de dos emparellaments individuals i un de dobles, i cada partida guanyada valdrà un punt. En el cas de la fase de grups, la classificació vindrà determinada pel número de punts assolits, mentre que en la fase d’eliminatòria passarà a la següent ronda l’equip que tingui més punts.

Per a més informació, poseu-vos en contacte amb la vostra Federació.