SERVEIS

CLÍNIC PENYES

El Clínic Penyes és una activitat en què es combina les xerrades formatives i la pràctica de futbol amb entrenadors del Barça Escola. Durant la jornada, es pretén transmetre els valors del Barça portant a terme dues xerrades, una sobre hàbits saludables dirigida als menors i l’altra dirigida a les famílies i que pot englobar més d’una temàtica, depenent del/la ponent.

Està dirigida a famílies amb nens i nenes de la categoria benjamí (8 i 9 anys). És una experiència única en la qual els participants tenen l'oportunitat d'entrenar-se com un jugador del FC Barcelona. Durant l’entrenament, es transmetran elements tècnics i tàctics seguint com a model la metodologia de treball realitzada amb els equips formatius del FC Barcelona.

L’activitat està pensada per a un total de 72 jugadors, tot i que pot ampliar-se sempre i quan les instal·lacions ho permetin.

La durada del Clínic és d'una jornada matinal. Per a més informació, contacteu amb la vostra Federació.